Brancheforening indgår rabataftale med bureau

Peter Engholm
25@mail.dk

Dansk Mode & Textil har valgt ny digital samarbejdspartner. Aftalen giver brancheforeningens medlemmer ”stor rabat” på alle digitale ydelser hos bureauet.

Mode handler i høj grad om at kommunikere. I dag skal alle brands i modebranchen forholde sig til, at kontakten til forbrugerne og publikum i stigende grad er digital. Og integreret kommunikation på tværs af platforme og kanaler er afgørende for, hvordan et brand opleves.

Det er baggrunden for, at brancheforeningen Dansk Mode & Textil har indgået en samarbejdsaftale med DIS/Play – en aftale, der skal hjælpe den digitale udvikling endnu mere på vej i den danske modebranche.

Aftalen giver medlemmer af brancheforeningen mulighed for at købe alle digitale ydelser lige fra rådgivning og branding til udvikling af websites og apps hos DIS/Play med stor rabat. Og i en pressemeddelelse præciseres det, at den fordelagtige pris er gældende “uanset om opgaven blot lyder på nogle timers rådgivning eller eksempelvis en stor og ambitiøs webshop.”

”Vi oplever et stigende behov for digital rådgivning og udvikling i branchen, og vi kan mærke på vores medlemmer, at de er klar til at tage det næste digitale skridt. Det vil vi selvfølgelig gerne hjælpe på vej, og vi er glade for vores nye aftale med DIS/Play, der er blandt Danmarks største digitale bureauer. De kan hjælpe alle vores medlemmer, uanset størrelse, med alt fra strategi over branded content til hardcore programmering,” siger Simon Hansen, der er kommunikationsansvarlig i Dansk Mode & Textil.