Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Bureauets digitale afdeling har ansat tidligere Where2Go stifter til forretningsudvikling.

Brandhouse har været på strandhugst hos Aller for at finde en ny direktør til sine digitale afdeling.

Nikolai Kronborg (37) kommer fra en stilling som udviklingsdirektør hos Aller Media, og hos Brandhouse Digital får han titel af forretningsudviklingsdirektør samt bliver konstitueret som chef for den seks mand store afdeling.

Brandhouse har organiseret sig således, at kundekontakten ligger hos bureauets kontaktdirektører, mens Brandhouse Digital er et kompetence-center, der bliver inddraget i løsningerne.

Nikolai Kronborg beskrives som en person, der først og fremmest er stærk til at se de kommercielle muligheder i digitale løsninger, mens andre i Brandhouse Digital har flere teknologiske kompetencer.

“Nikolai får ansvaret for at sørge for at vores kunders investeringer på de digitale platforme giver størst muligt afkast i form af direkte web-salg, kundestrøm og direkte kunderelationer,” siger Stiig Helgens Binggeli adm. direktør for Brandhouse Gruppen.

Nikolai Kronborg var i sin tid medstifter og direktør på Where2Go, som han og de øvrige partnere, herunder Thomas Fokdal og Tim Frank Andersen solgte til Aller Media for tre år siden. Hos Aller Media har Nikolai stået bag udviklingen af en række web-sites, digitale løsninger omkring kundeklubber og webshops.

Nikolai har senest opbygget Aller Media’s mobile forretningsområde.

“Web-platforme og mobile platforme er ganske almindeligt købmandskab med et avanceret værktøj, der skal til for at få mest muligt ud af pengene,” siger Nikolaj Kronborg.

Kommentarer

  1. Held og Lykke Nikolaj – hvis det går galt er det højst sandsynligt ikke din skyld – skyldneren er 160 høj, skaldet og dufter af pitbull

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club