Brandhouse/Subsero køber influencerbureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Amaze Communication har fem medarbejdere og fortsætter som selvstændigt brand.

Det otte år gamle bureau med speciale i influencer marketing, social media og PR, Amaze Communications med fem medarbejdere er blevet opkøbt af Brandhouse Gruppen. Bureauet fortsætter under navnet Brandhouse/Amaze.

Om baggrunden for opkøbet siger adm. direktør Stiig Binggeli fra Brandhouse/Subsero:

”Ligesom med opkøbet af digital- og CRM bureauet Subsero i 2018 ønsker vi at finde  de dygtigste kompetencer indenfor de platforme, vores opgaver skal eksekveres på. Amaze er et af de bedste mindre bureauer, når det kommer til at skabe brand PR
og bruge influencers som brand ambassadører. Og med Amaze ombord får Brandhouse Gruppen desuden et endnu stærkere social media team.” 


Stiig Binggeli

Stifter af Amaze Communications er Maiken Julia Lonka og hun fortsætter som leder af Amaze.

“Vi er fem specialister, som skal indgå i Brandhouse Gruppen, og vi kan ikke vente med at komme igang. Vi glæder os til at videreudvikle vores speciale, men også til at kunne diskutere bredere med virksomhederne om deres brands og
markedsføring. Jeg har i en længere periode ønsket at være en del af et set-up som Brandhouse/Subsero Gruppen med den spændende udvikling de er inde i, så jeg ser vores aftale som en naturlig vej for begge bureauer og mig personligt.
Der er så mange synergier og spændende muligheder ved, at Amaze bliver en del af Brandhouse/Subsero, som jeg glæder mig helt vildt til at vores kunder skal opleve.”


Maiken Julia Lonka

Amaze, der i seneste regnskabsår havde en bruttofortjeneste på 1,9 mio. kr., flytter sammen med Brandhouse/Subsero primo november.