Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Bureauet har investeret i opbygning af specialkompetencer - og det har vist sit værd på en ny kunde.

GF Forsikring er Danmarks femte største forsikrings-selskab, og det har nu valgt at skifte bureau-partner.

Brandhouse erstatter Openminded efter en konkurrence, der ifølge Bureaubiz’ oplysninger havde deltagelse af bl.a. Envision og Manipulation.

GF Forsikring ønskede et bureau, der kunne tilbyde et bredt sæt af kompetencer.

“Vi har indtil nu skabt en positiv udvikling og rigtig gode resultater for GF Forsikring. Det er også årsagen til, at vi har været meget kræsne i forhold til at vælge nyt bureau. Men vi havde behov for at se på vores forretning med nye øjne. Vi ser Brandhouse og deres mix af kompetencer, som dem, der kan bringe os videre fremad.” siger Henrik Kjær salgs- og marketingchef hos GF Forsikring.

To nye enheder hos Brandhouse er kommet i fokus omkring GF Forsikring.

Bureauet fik i 2012 tilført Maximus Brandhouse Dialog indenfor CRM/dialog med Per Djervig-Chamby (tidligere Sepia) i spidsen, samt Affairs Customer Experience – en enhed, der arbejder med kundeoplevelser og kulturforankring med Thomas Stack og Charlotte Kling Petersen som konsulenter.

“Hele den finansielle sektor har brug for at bringe brand og forbrugere tættere på hinanden i fælles forståelse. Det kræver fokus på relationerne, og det kræver at positionering og salg skal gå hånd i hånd,” siger Stiig Helgens Binggeli og fortsætter:

“Vi har i de senere år fokuseret på at skabe den rette kombination af kompetencer, der kan honorere behovet for at levere resultater til kundens forretning.”

Der har i det seneste år været adskillige bureauskift i forsikringsverdenen. Bl.a. forlod Tryg Bates Y&R til fordel for Hjaltelin Stahl.

Kommentarer

  1. Personlig besked, der indikerer tæt venskab og positiv tilkendegivelse, se mig.

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club