Hvilken effekt har musik på vores hjerner, og hvordan kan bestemte sange og jingler sætte sig fast i hovedet på forbrugerne? Har musik overhovedet betydning for købsintentionerne, og hører jingles til i fortiden? Og hvordan blev Kombardo-sangen egentlig til? Spørgsmålene hober sig op! Heldigvis bliver de også besvaret i den spændende snak, som panelet har om musikkens betydning i reklamer. Derudover lykkes det også for hjerneforskeren at gøre værten ked af det.
GÆSTER:
- Peter Vuust, jazzmusiker, komponist, professor og hjerneforsker
- Thomas Torp, mangeårig reklamemand, producer & kreativ strateg på Klub Moderne
- Emilie Kusk Nielsen, bachelor i psykologi, kandidat i kognitiv semiotik og researcher på Envision
VÆRT:
Chris Hvidberg, senior creative, Envision
REDAKTION:
Mie Fabrin, Emilie Kusk Nielsen & Chris Hvidberg
TEKNIK:
Dennis Jensen, podcaster.dk