Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Brancheklip: JBS har Ronaldo og nu har en anden dansk undertøjskoncern så fået fat i Britney Spears.

JBS har Cristiano Ronaldo og nu har en anden dansk undertøjskoncern, nemlig Change, fået fat i Britney Spears.

Britney Spears skal være med til at designe og udvikle en kollektion sammen med Change ligesom Ronaldo gør det for JBS.

Det skriver Berlingske.

Change er formentlig inspireret af samarbejdet mellem JBS og Ronaldo siger adm.dir. i MEC, Uffe Henriksen, til avisen:

”Jeg er ikke i tvivl om, at det har været en rigtig god forretning for JBS og ikke mindst for Ronaldo selv, så det er vel det, der er rationalet bag den aftale, Change har indgået med Brintney Spears”.

Aftalen løber over 20 år, men så lang tid, skal den nok ikke afskrives over, siger mediabureaudirektøren og tilføjer:

”Det bliver over en to-tre år. Hvis du skal købe den medieopmærksomhed og den plads i ren eksponering, er det mange penge, man skal op med. Dertil bliver det meget nemmere i forhold til distributionen ude i butikkerne, når man har sådan et ansigt at sætte sit produkt op på.”

Berlingske Business, p. 11.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club