Alle, der arbejder med reklame og marketing på den ene eller anden måde, kan nu både støtte sygdomsramte og udsatte børn samtidig med, at de dyrker sport og netværker.
Det er Obsidian Digital, der inviterer til MarketingPadel i både København, Aalborg, Aarhus og Odense.
”I Obsidian Digital elsker vi både at netværke og spille padel og vi har længe tænkt på at kombinere de to ting. Det fik vi nu en fantastisk anledning til at gøre, da vi valgte at deltage i Radio Novas SuperDysten 2024, hvor vi dyster mod syv andre virksomheder om at indsamle flest penge,” siger Morten Bie, director of social media.
De indsamlede penge kommer til at gå til CoolUnite Fonden, som støtter, udvikler og styrker sårbare, sygdomsramte og udsatte børn. Gennem positive oplevelser stræber fonden efter at forbedre hverdagen for børnene og give dem samt deres familier et lyspunkt i til tider uoverskuelige situationer.
Der er tre forskellige priser for at deltage i MarketingPadel, og det er for at give muligheden for at støtte op om projektet med forskellige beløb.
MarketingPadel foregår den 3. juni i København, den 4. juni i Aalborg, den 6. juni i Aarhus og den 7. juni i Odense.