Bureau hjælper startup med landsdækkende kampagne

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Formålet med kampagnen er at fremstille Flatpay som førstevalg på markedet for betalingsløsninger.

Flatpay, der tilbyder digitale betalingsløsninger, tager i en ny landsdækkende kampagnen kampen op mod skjulte gebyrer og unødvendigt bøvl. Det er bureauet Røst Kommunikation, der står bag kampagnen, der bliver vist på TV2 samt digitalt.

“At blive betroet med opgaven om at skabe et kampagneunivers for Danmarks hurtigst voksende startup nogensinde, er naturligvis en opgave, vi er enormt stolte af. Det er en god cocktail af både ærefrygt og adrenalin,” siger Carl Nors Mariager, kreativ direktør og medstifter af Røst Kommunikation.

Bureauet har lavet et ‘no-brainer’-univers, hvor to karakterer mødes om præmissen, at det er en direkte omkostning, hvis man som virksomhedsejer ikke har fået Flatpay.

“Formålet er at fremstille Flatpays naturlige rolle som førstevalg på markedet, når det kommer til betalingsløsninger. Kampagnen forklarer et komplekst emne med humor og logik, lyder det fra Carl Nors Mariager.

Her er de fire film i kampagnen, der er produceret af Røst Kommunikation: