Det kan synes mærkeligt, at et bureau ikke har en kreativ chef. Men det har været tilfældet i det 10 år gamle digitale bureau, Subsero.
Kreative har man dog haft – og nu har man så taget skridtet og udnævnt Jacob Karne (35) til kreativ chef. Samtidig er han blevet optaget i partnerkredsen.
“Vi er glade for at få Jacob med som en del af ejerkredsen. Han formår som få at tænke frit af medier og i stedet fokusere på den løsning, der bedst løser opgaven. Det er en sjælden evne i en stadig mere specialiseret verden, og derfor var det naturligt for os at tilbyde Jacob Karne at træde ind i ejerkredsen,” siger adm. direktør Kristoffer Hamborg.
Partnerskabet er en fortsættelse af en mangeårig politik om at knytte nøglemedarbejdere tættere til firmaet gennem ejerskab, idet ejerkredsen nu består af to kontaktfolk, to programmører og en kreativ. Det sikrer kontinuitet og sikkerhed for Subseros kunder, at firmaet stort set aldrig skifter ud på nøgleposter.