Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Fra vor egen verden: Bureaubiz har lignet sig selv i næsten ni år. På torsdag får sitet en markant modernisering.

Hvis du kaster et blik på Bureaubiz’ design, vil du – lidt endnu – opleve en tidslomme, for sitet har i grove træk set ud på samme måde siden premieren den 24. april 2008.

Dengang var det stadig moderne at tale om Web 2.0 – og Bureaubiz erkendte, at vores site nok mest signalerede ’web-minus-halvanden’. Ikke at vi var billed-forskrækkede eller -fornægtende, vi var bare ikke eksperter i at lægge dem på.

Siden er der kommet flere billeder til samt endda nogle gif, men sitet har i bedste fald været klassisk og enkelt i sit udtryk.

Men nu er det tid til noget nyt. Og derfor vil du nu på torsdag kunne opleve et nyt Bureaubiz.

Blixt & Dunder er arkitekten bag og har lavet UX-arbejdet, Urgent Agency har tryllet på den grafiske front med det visuelle, mens Symbiotisk har bygget de tekniske løsninger med site og nyhedsbrev.

Det nye site bliver båret af billeder; det bliver mobiloptimeret og rummer forhåbentlig en god bid af dét, som vores kilder igennem længere tid har plæderet for, når snakken er faldet på sites.

Nu bliver det altså vores egen tur – og det kræver tilvænning. Også fra vores side – så bær gerne over med os og fortæl os gerne, hvordan vi kan gøre tingene bedre.

Vi vil tage kritikken til os og sende eventuel ros videre til vores leverandører.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club