Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Vi siger tak for modtagelsen – og vender tilbage d. 11. august med nye interessante historier.

Hvis vi lige som detailhandlen skulle finde enhver lejlighed til at fejre et jubilæum med et godt tilbud, så skulle vi lige nu fejre 10 ugers jubilæum. Det gør vi så – uden bedre tilbud end at fortælle, at vi holder ferie den næste måned.

Bureaubiz.dk gik i luften torsdag d. 24. april, og skal vi selv sige det – så synes vi faktisk, det er gået ganske godt.

  • Der er kommet et stort antal positive tilkendegivelser over initiativet.
  • Vi har haft en stribe gode historier og klummer.
  • Næsten 1.500 har tilmeldt sig den daglige nyhedsmail.
  • I sidste uge var der ca. 6.000 besøgende og 13.000 sidevisninger.
  • Vi har haft tæt på 100 stillingsannoncer (men selvfølgelig ikke svært, når de er gratis)
  • Vi har allerede udsolgt på både topbanner og artikelbanner i de næste par måneder.

Vi må dog også indrømme, at på et lille medie som vores, så er priserne endnu ikke på et niveau, som gør, at vi kan leve af det, selv om der er udsolgt på flere af formaterne.

Derfor skal vi fortsat vokse i trafik, og så skal vi have flere indtægtskilder. De kommer i form af, at vi efter sommerferien kan tilbyde både en annonce og links til jobannoncer på nyhedsmailen.

Men først og fremmest skal vi blive ved med at være journalistisk udfarende og skaffe gode historier om bureaubranchen bredt og de store annoncører. Og allerede nu har vi flere i gryden til efter sommerferien.

Vores grundfilosofi er nemlig uændret: selvom medieverdenen ændrer sig markant, så er indhold fortsat det, som konkurrencen handler om.

God sommer!

Hilsen

Finn Graversen, Peter Engholm og Pia Osbæck

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club