Bureaubiz og Creative Circle samarbejder om tur til D&AD festival

FiG

Festivalen foregår under judging week, hvor juryer udvælger nogen af verdens mest anerkendte priser. Danmarks mest kreative rejsearrangør, Spies, hjælper med det praktiske.

En Cannes-løve trækker fortsat enorm prestige, og D&AD har måske nok levet lidt i skyggen af denne pris. Ikke desto mindre har det altid været en pris, der rangerer meget højt i det kreative miljø.

I de sidste par år har prisen desuden udviklet sig til også at være en kreativitets-festival, og i år bliver der gjort endnu mere ud af denne del.

Det er baggrunden for at Bureaubiz og Creative Circle samarbejder om at arrangere en tur til årets D&AD Festival, der foregår i London midt i april under den såkaldte Judging Week.

Det er her juryerne finder årets vindere, så man kan være med på forreste række, når listerne offentliggøres. I første omgang er det lister over, hvem der har vundet. Først senere offentliggøres det, om det bliver den ene eller anden type Pencil.

Turen foregår fra d. 18. til 22. april og ud over adgangen til festivalen og alle dens indslag, vil der være indhold og arrangementer eksklusivt for gruppen, bl.a. en master-class om storytelling i det digitale univers.

Læs mere her

Spies Rejser står med de Robert/Boisen skabte koncepter, Do It for Denmark og Do It for Mom, som Danmarks mest kreative rejsearrangør, og derfor er det helt naturligt dem, der har hjulpet med rejsedetaljerne.

Prisen er 14.500 kr. ex. moms og omfatter fly, 4 overnatninger, fuld adgang til festivalen samt de eksklusive seminarer.

Der er kun plads til 20 deltagere, så reservér plads ved at kontakte Finn Graversen på finn@bureaubiz.dk eller 40 31 00 38.