Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Podvertising: Vi bliver nødt til at tage os selv seriøst, hvis vi ønsker at andre skal tage os og vores reklamer seriøst. Tre reklamefolk diskuterer med vært Lars Busekist om, hvorfor både reklamer og reklamebranchen frastøder folk.

Der er der for meget fokus på at vinde priser og på at lave reklamer, der tæller klik og visninger end på at lave langsigtet markedsføring, der kan drive virksomhedernes forretning.

Men hvad skal der så til for at ændre det? Det diskuterer Miriam Plon Sauer, executive strategy director (EMEA) hos AKQA; Morten Kjær, ejer og creative director hos Another; Emil Asmussen, creative director hos Uncommon Creative Studio, CX med værten Lars Busekist i denne podcast.

 

Skriv til Larsbusekist@gmail.com, hvis du har ideer til temaer, han kan tage op i fremtidige podcasts.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club