I en ny podcastserie under navnet Podvertising sætter Lars Busekist sig sammen med en reklameperson for at fremhæve den personlige historie, vedkommendes karrieres højdepunkter, erfaringer, ting, de gerne ville – men ikke fik – ført ud i livet. Og også lidt om hvordan branchen måske kommer til at se ud i den nærmeste fremtid og måske et par råd til den unge generation.
Eller som Lars Busekist selv siger: ”Podvertising er en podcast med de absolut mest indflydelsesrige kreative ledere i marketingindustrien. Det er et underholdende lytteeventyr, hvor vi taler frit om deres overbevisninger, hvor fremtiden for marketing er på vej hen, og hvordan de nåede dertil, hvor de er i dag.
Den første i rækken er Frederik Preisler, der er partner i Mensch, og som stiftede reklamebureauet Propaganda som et anti-reklamebureau, og som i øvrigt kom ind i reklamebranchen på trods. Ifølge Frederik Preisler er reklamebranchen en branche, der er ved at lukke.
Lars Busekist har været kreativ direktør på flere internationale bureauer, bl.a. JWT i Cairo og SEK Grey i Helsinki. Han har desuden været fagansvarlig for Kreativ Basis på DMJX.
Lyt med her:
Podvertising kan også høres på Apple, Spotify og Sticher.
Lars Busekist