Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

"Det var på ingen måde meningen, at jeg skulle ind i reklamebranchen", siger Frederik Preisler, der er den første til at blive interviewet til en ny podcastserie på Bureaubiz, som har Lars Busekist som vært. Lyt med her, hvor han også taler om, at vi efter Covid-19 ikke fremover kan stjæle folks opmærksomhed på samme måde for at sælge et produkt.

I en ny podcastserie under navnet Podvertising sætter Lars Busekist sig sammen med en reklameperson for at fremhæve den personlige historie, vedkommendes karrieres højdepunkter, erfaringer, ting, de gerne ville – men ikke fik – ført ud i livet. Og også lidt om hvordan branchen måske kommer til at se ud i den nærmeste fremtid og måske et par råd til den unge generation.

Eller som Lars Busekist selv siger: ”Podvertising er en podcast med de absolut mest indflydelsesrige kreative ledere i marketingindustrien. Det er et underholdende lytteeventyr, hvor vi taler frit om deres overbevisninger, hvor fremtiden for marketing er på vej hen, og hvordan de nåede dertil, hvor de er i dag.

Den første i rækken er Frederik Preisler, der er partner i Mensch, og som stiftede reklamebureauet Propaganda som et anti-reklamebureau, og som i øvrigt kom ind i reklamebranchen på trods. Ifølge Frederik Preisler er reklamebranchen en branche, der er ved at lukke.

Lars Busekist har været kreativ direktør på flere internationale bureauer, bl.a. JWT i Cairo og SEK Grey i Helsinki. Han har desuden været fagansvarlig for Kreativ Basis på DMJX.

Lyt med her:

Podvertising kan også høres på Apple, Spotify og Sticher. 

Lars Busekist

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club