Triumph International har ansat en bureaumand, der har et godt kendskab til lingerivirksomheden, idet han har haft virksomheden som kunde de seneste 3 år.
Dermed skal Nick Sigby-Hansen ikke længere være bureaukontakt for Sloggi og Triumph, men til gengæld have det direkte ansvar i egenskab af Head of Marketing Northern Europe.
Samarbejdet mellem Nick Sigby-Hansen og Triumph startede i 2010, cirka et år efter, at han sammen med Dennis Worck startede bureauet Flowe.
Triumph kom med, da de to bureaufolk lukkede deres bureau og startede TBWAs selskab, Integer, i København.
I november sidste år forlod Nick Sigby-Hansen imidlertid Integer, der dermed lukkede ned i København.
Og fra i går havde han så første arbejdsdag og ansvar for al marketing og kommunikation for Triumph og Sloggi samt de øvrige brands i lingerikoncernen.
Den vigtigste opgave bliver ifølge Nick Sigby-Hansen at forstå og engagere kvinderne samt skabe integrerede løsninger, der optimerer trafikken til butik:
”Hos Triumph skal vi forstå behov, forventninger og adfærd for vores forskellige målgrupper for troværdigt at kunne engagere kvinderne i Norden og Benelux. Det vigtigste bliver at kapitalisere på den solide awareness og perception af Triumph og Sloggi ved at skabe aktiviteter, som øger trafikken til egne butikker og til forhandlerne samt at arbejde strategisk med customer marketing for at optimere salget ud af butik. Derudover skal vi sikre den rette repræsentation digitalt – både i forhold til salg via e-com og e-tailers samt i forhold til loyalitetsfremmende aktiviteter via sociale kanaler og shopper loyalty program”, siger han til Bureaubiz.
Marketingafdelingen i Triumph International Northern Region består af ca. 10 personer. Et par af dem er placeret i Holland, resten arbejder i Espergærde, hvor hovedkvarteret for de nordiske lande og Benelux er.
Nick Sigby-Hansen, der også har en fortid hos Uncle Grey, People Group og IUM, afløser Christian Drachmann, der har fået nye opgaver internt som Head of New Business Development.