Cannes Lions: Endnu en shortliste til Danmark

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Offentliggørelsen af nomineringerne til den sidste kategori ved Cannes Lions gav endnu en shortliste til Danmark. Se her hvem, der fik den.

Alle shortlister er nu offentliggjort ved Cannes Lions og her på falderebet, røg der lige endnu en shortliste afsted til Danmark

Det er Robert/Boisen & Like-minded, OMD og Primetime, der for Coop får en shortliste for kampagnen Nykemilov.nu, der på engelsk hedder The Plug’n Play Bill.

Shortlisten er i kategorien Sustainable Development Goals. Kampagnen vandt guld ved DDA i kategorien Purpose & Impact samt bronze i kategorierne Marketing Campaigns og Brand Activation.

https://youtu.be/AARCOx5Qn_g

Her er den samlede oversigt over løver og shortlister:

& Co med Help A Dane for Kræftens Bekæmpelse & Trygfonden:
En bronzeløve i Health & Wellness
2 shortlister i Health & Wellness
1 shortliste i Brand Experience & Activation
1 shortliste i Media
2 shortlister i PR
1 shortliste i Direct

& Co med Find Yourself for Miinto.dk
1 shortliste i Film

Virtue for Vice med Like What You Hate:
1 shortliste i Experience & Activation
1 shortliste i Creative Data
1 shortliste i Direct

Uncle Grey for Canon med Local Business Never Looked So Good
1 shortliste i Media
1 shortliste i Social & Influencer
1 shortliste i Direct

Mensch & Sansir for Visit Faroe Islands & Atlantic Airways med Faroe Islands Translate
1 shortliste i PR
1 shortliste i Social & Influencer

VeryPatchwork & Shoot Happens for Volkswagen med Generations:
1 bronzeløve i Entertainment
1 shortliste i Entertainment

Hjaltelin Stahl for Greenpeace med Warhead
1 sølvløve i Industry Craft
2 shortlister i Industry Craft

Robert/Boisen & Like-minded, OMD og Primetime
1 shortliste i Sustainable Development Goals