Af Peter Engholm 25@mail.dk

Den danske reklamebranche inviteres til Winners Day, hvor verdens bedste reklamer kigger forbi. Bag dagen står den danske Cannes-repræsentant TV 2 og brancheorganisationerne.

“Kun en del af den danske reklamebranche deltager i festivalen, men ved at bringe Cannes Lions til Danmark giver vi branchen endnu bedre muligheder for at netværke på kryds og tværs”, siger Flemming Rasmussen, TV 2s koncerndirektør for salg og marketing, i en pressemeddelelse.

Løverne samt andre udvalgte arbejder kommer til Danmark torsdag den 25. september hos TV 2, der er Cannes Lions danske repræsentant, på Teglholm Allé 16. Her vil danske jurymedlemmer og en guldvinder være guider på udstillingen.

Winners Day omfatter også en række indlæg, bl.a. fra dette års seminarrække i Cannes i form af Lars Bastholm fra AKQA og Michael Lebowitz fra Big Spaceship, som er bureauet bag HBO-kampagnen, der vandt Grand Prix i Cannes.

TV 2 arrangerer Winners Day i samarbejde med Creative Circle, Dansk Annoncørforening, DRRB og Huset Markedsføring. Og her kan man tilmelde sig: http://www.markedsforing.dk/arrangementer/vis/arrangement/winners-day/

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club