Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Mærket vil være at finde på det engelske national-stadion frem til 2014 og gælder både sport og musik.

Engang var Wembley i London fodboldens mekka. Sådan er det ikke mere. Det er dog stadig det engelske national-stadion og som sådan en attraktiv sponsorvare.

Det må Carlsberg i hvert falde mene, for bryggeriet har forlænget sponsoratet frem til 2014. Carlsberg beskrives i øvrigt som et af stadionets grundlæggende kommercielle partnere.

Sponsoratet giver titlen “Offical beer of Wembley Stadium” rettet sig mod både sports- og musik-begivenheder. Det skal således nderstøtte Carlsbergs sponsorat af det engelske landshold samt den musik-rettede marketingstrategi for Tuborg.

Kilde: Brandrepublic

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club