CBB Mobil kendte ikke til sit bureaus spot for TDC

Peter Engholm
25@mail.dk

Sonofon-ejede CBB Mobil har Saatchi & Saatchi som sit reklamebureau. Samtidig er Saatchi i luften med en opgave for TDC – og det er nyt for CBB.

Da historien om TDCs store bureaukonkurrence begyndte at sive i slutningen af november, kom der sideløbende forlydender frem om, at Saatchi & Saatchi allerede havde vundet et delbudget for TDC. Det var der lidt forvirring om, fordi Saatchi i forvejen har CBB Mobil på kundelisten.

På Bureaubiz var kommentarerne i den forbindelse både spørgende og klare-i-mælet – bl.a. at Saatchi da smider CBB ud, men det har ikke vist sig at være tilfældet.

For selv om TDC nu er gået på tv med et spot fra Saatchi & Saatchi, så har intet forandret sig hos CBB Mobil:

“Jeg kan bekræfte, at Saatchi & Saatchi er vores reklamebureau. Jeg vidste ikke, at de har lavet noget for TDC. Det vil jeg tage en snak med dem om,” siger adm. direktør i CBB Mobil, Lars Asger Petersen.

Derudover har CBB Mobil ingen kommentarer.

Det har ikke muligt at træffe Thomas Falck, adm.direktør hos Saatchi & Saatchi.