Claus Moseholms iværksættergen brænder stadig

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Branchefolk i medierne: Claus Moseholm, der skabte successen GoViral, er gået med i Click A Taxi. Og vil gerne med i flere investeringer.

Claus Moseholm, stifteren af GoViral, portrætteres i Berlingske Business i dag.

Her fortælles det, at der i den økonomi-uddannede Claus Moseholm, brænder en sælger af guds nåde og at, når han først går i gang med noget, så går han så  meget ind for det, at det er godt for virksomheden, men måske knap så sundt for ham selv.

”Claus er måske verdens bedste sælger”, siger hans medstifter af GoViral, Balder Olrik, til Berlingske, og fortsætter:

”Det er han i hvert fald blevet med tiden. Han har en utrolig høj grad af troværdighed over sig og han er oprigtig aldrig interesseret i at sælge folk noget, de ikke bar brug for. Det kan kunderne mærke og så kommer de tilbage igen og igen”.

Claus Moseholm er netop gået med i ejerkredsen i Click A Taxi. Han blev tilbudt at være med i bestyrelsen, men insisterede på også at blive medejer:

”Jeg synes, det er mest spændende at ’have hånden på kogepladen’, i de virksomheder, jeg involverer mig i. Så jeg kommer helt sikkert til at lave nogle flere investeringer i fremtiden”, siger Claus Moseholm til Berlingske, mens han øver sig i at opnå en balance mellem arbejds- og familieliv (Berlingske Business, bagsiden).