CLIO Awards: Ni priser til &Co – heraf 3 af guld

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Endnu en guld går til Liquidminds og Sansir for Google Sheep View. I alt går 13 priser til Danmark. Se dem her.

CLIO Awards har netop offentliggjort de vindere, der i slutningen af måneden kan tage guld, sølv og bronzepriser med hjem når priserne officielt uddeles sidst på måneden i New York.

I år er der ikke færre end 13 danske cases blandt vinderne og den helt store vinder er & Co, der vinder hele 9 priser: 3 af guld, 4 sølv og 2 bronze.

&Cos høst fordeler sig på to cases: Alt det vi deler for TV 2, der vinder 3 guld og 1 sølv og 1 bronze samt DNA Journey for Momondo, der vinder 3 sølv og 1 bronze.

Den fjerde guld går til Liquidminds og Sansir med kampagnen for Visit Faroe Islands: Google Sheep View, der også henter to bronzer.

Endnu en bronzevinder bliver M2Film for Stryhns med filmen: Food for Men.

Danske CLIO vindere

& CO /NoA for TV 2sammen med Moland Film og Asger Leth med Alt det vi deler

  • Guld i Film (branded content)
  • Guld i Film unscripted (branded entertainment)
  • Guld i Social Video (social media)
  • Sølv i Short film (1-5 min).
  • Bronze i Brand Development (Public Relations)

& CO/Noa for Momondo med DNA Journey

  • Sølv i Film (branded content)
  • Sølv i Film unscripted (branded entertainment)
  • Sølv i social video (social media)
  • Bronze i Corporate Identity (public relations)

Liquidminds og Sansir for Visit Faroe Islands med Google Sheep View

  • Guld i Medium Innovation (innovation)
  • Bronze i Medium Integrated campaign
  • Bronze i Special Event (public relations)

M2Film for Stryhns med filmen: Food for Men

  • Bronze i Sound Design (Film technique)

Se alle vindere her