&Co. står bag en branding- og markedsføringskampagne fra PFA, som starter i dag på tv, biograf, streaming, out of home, online og på SoMe.. Det er nyt, at PFA bruger &Co. som blev valgt som bureau i efteråret 2023.
Med kampagnen “Hvad glæder du dig til?”, lancerer PFA kommunikationsplatformen ‘Fordi fremtiden er noget, vi skal glæde os til.”
Formålet med kampagnen er “at styrke PFA’s samfundsrolle- og stemme i en ny og fremadskuende kommunikationsplatform, som tager udgangspunkt i danskernes glæder og bekymringer,” og målet med kampagnen er “at få danskerne til at se mere lyst på fremtiden, fordi vi er overbeviste om, at det både giver en bedre fremtid og nutid,” skriver PFA.
Kampagnen består af en reklamefilm, der er produceret af &Co. Productions. Instruktør er Mathias Hovgaard og musikken er komponeret af Morten Søgaard Andersen.
I reklamefilmen har PFA spurgt en lang række danskere i fem forskellige byer, hvad de glæder sig til.
“Det har betydet, at vi måtte afgive kontrol i processen, for vi vidste ikke, hvad svarene ville være – og dermed hvilket resultat, vi ville komme hjem med. Det er rigtige mennesker, mere eller mindre tilfældige danskere vi har mødt på gaden, der medvirker i filmen,” siger PFA’s kommunikations- og marketingdirektør Tim Smidemann.
Se filmen her: