Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Samarbejdet starter med en kreativ bootcamp i København.

Markedet for online casino i Tyskland er stort, men det er konkurrencen også. Derfor skal der tænkes innovativt for at skille sig ud på markedet og opbygge loyalitet.

For at få hjælp til det, har det tyske online casino, Wunderino, valgt Co+ til at nytænke deres markedsføring på TV.

”Det er en stor og spændende udfordring, hvor vi har valgt at gå i kreativ bootcamp med kunden. Nytænkning kommer ikke altid ved at tænke for sig selv, men boostes ved at kunne arbejde sammen”, siger Co+s CEO, Peter Kastrup-Misir.

Bootcampen afholdes i København i næste weekend, hvor Wunderinos ledende medarbejdere skyder samarbejdet i gang med et mix af bureauets kreative medarbejdere.

Co+ har tidligere rebrandet et online casino, nemlig udvikling af brandstrategi og visuel identitet for Karamba til det danske marked.

”Der er dog stor forskel på det danske og tyske marked, ikke bare i kraft af sine 80 millioner indbyggere, men også pga. af meget store regionale forskelle i Tyskland”, siger Peter Kastrup-Misir.

Co+ har mange internationale kunder og har også allerede en tysk kunde i form af det tyske æblebrand Kanzi, der agerer internationalt.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club