Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Med en tidligere The Milk stifter åbner &Co nu et nyt selskab, som ikke skal være ”blot et digitalt bureau”.

Under navnet &Co.boost lancerer reklamebureauet &Co nu en helt ny forretningsenhed.

Den får i første omgang tre medarbejdere under ledelse af Anders Ibsen, der oprindeligt var stifter af online virksomheden The Milk.

&Co.boost får adresse hos &Co i Store Strandstræde, men det er planen, at virksomheden skal fungere som en selvstændig enhed med egne kunder frem for kun at betjene &Co’s kunder. De tre har da også selv nogle projekter med.

Adm. dir. Mikael Jørgensen, &Co lægger meget vægt på, at der ikke er tale om “blot et nyt digitalt bureau”.

“Dette handler ikke om at tilføre digitale kompetencer til &Co. Dem har vi allerede og 30 pct. af vores arbejde handler allerede om digital markedsføring. Vi ser &Co.boost som en forretningsorienteret virksomhed frem for en medieorienteret”, siger Mikael Jørgensen og fortsætter:

“Hos alle kunder spiller online en rolle, der stikker meget dybere end blot markedsføring. Vi mener, det er meget interessant at søge at koble en dyb strategisk indsigt i online markedsføring og e-commerce sammen med vores branding-forståelse.

Anders Ibsen siger: “Mange danske virksomheder har i en årrække brugt deres website som et sted, hvor brugerne blot skal klikke sig ind, som opfølgning på en mere generel kampagne. Det skaber sjældent betragtelig værdi i sig selv. Vi sigter højere med en målsætning om, at virksomhedernes onlineinvesteringer aldrig skal stå som et passivt udstillingsvindue, men aktivt skal understøtte den strategiske forretning”.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club