Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Brancheklip: Banken har indtil videre fået halvdelen af det antal kunder, som man oprindeligt meldte ud, man havde som mål for 2014.

2 procent af medlemsbasen i Coop, svarende til 32.000 kunder. Det er hvad Coop Bank indtil videre har af kunder.

Det skriver Jyllands-Posten.

Målsætningen for 2014 var 70.000 kunder. Kampagnen, der skulle hjælpe Coop Bank med at skaffe kunderne, blev udskudt, fordi man først skulle være klar til et stort rykind af kunder.

Den blev så skudt i gang i februar i år med en reklamefilm.

Halvårsregnskabet for Coop Bank viser, at der er udlån for 166,7 mio. kroner. Jyllands-Posten har regnet sig frem til at det gennemsnitlige udlån dermed er på kr. 5.209 kr. Jyllands-Posten Erhverv & Økonomi, p. 6.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club