Coop har indledt samarbejde med et nyt bureau

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

AdPeople er hyret til at hjælpe med at revitalisere medlemfordels-programmet.

Coop har samarbejde med en lang række bureauer, og med AdPeople er listen blot blevet endnu længere, idet alle andre bureauer fortsat samarbejder med dagligvare-giganten.

AdPeople projektet er af mindre karakter – i hvert fald på nuværende tidspunkt.

“Vi arbejder med en revitalisering af vores medlemsfordels-program, og her har AdPeople hjulpet med forskellige oplæg. Det kan også være, de skal hjælpe os med nogle mail-produktioner, når vi sender projektet ind i et forsøgs-stadie”, siger udviklingschef Carsten Rimmer og tilføjer, at “så må vi jo se, hvad det udvikler sig til”.

Coop har 1,6 mio. medlemmer, og det kan således blive et temmelig omfattende projekt alt afhængig af, hvad man ender med at ville folde ud på markedet. Carsten Rimmer siger videre, at AdPeople er valgt ud fra bureauets ekspertise med at sætte produktionen og udviklingen af kommunikation i system i stor skala.

I Coops bureauportefølje finder man Robert/Boisen & Likeminded (Super Brugsen), Grey København (Kvickly), Republica (tilbudsaviser), Bark (handelsmærket Änglemark), Uncle Grey (Fakta), Umwelt (Irma) og Magnetix.