Af peng

DIS/Play og Soaked In Luxury - tøjmærket, der lancerer ny kollektion 14 gange årligt – har fået en pris for sin app. En pris, som andre danske bureauer kender til.

I begyndelsen af måneden omtalte Bureaubiz en ny app fra Soaked In Luxury, udviklet af DIS/Play. App’en, “Fashion at your fingertips”, søger at matche mærkets høje opdateringsfrekvens, idet man årligt lancerer 14 kollektioner.

App’en giver brugerne mulighed for at få se både kollektioner og få inspiration og modetips. Der er mulighed for at opbygge egne favorit-outfits og dele dem med sine Facebook-venner.

I dag fremhæves app’en så internationalt, som vinder af FWA Mobile Of The Day.

The FWA, Favourite Website Awards, blev etableret for godt 11 år siden i Storbritannien og fungerer til daglig som en portal til fremvisning af projekter, som bruger banebrydende teknologi sammen med inspirerende ideer. Derudover er der så priserne.

Tidligere har bl.a. app-huset Shape og digtitalbureauet Hello Monday vundet ved FWA, og nu er turen så kommet til DIS/Play – i den relativt unge kategori Mobile Of The Day

FWA publikummet inkluderer 181 lande og kan således godt kaldes globalt.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club