Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Om at Cult lancerer ny øl med stor kampagne.

“Den største kampagne, vi nogensinde har kørt, med annoncer, outdoor og tv-reklamer”. Cults ejer Brian Sørensen taler om kampagnen for sit nye produkt, der lanceres på mandag: øllen Kay-Sar, der indeholder koffein.

Carlsberg Danmarks marketingdirektør Kirsten Ægidius har ikke tænkt sig frivilligt at afgive markedsandele og proklamerer en række nyheder i løbet af 2011.

Carlsberg og Royal Unibrew sponserer henholdsvis fodbold og musik. Cult vil hægte sig på stand-up-universet, blandt andet står Cult for alle forpremierer på den nye Mick Øgendahl-film og de vil også være til stede på stand-up-klubberne. (Jyllands-Posten Erhverv p. 11)

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club