Danmarks 3. største bureau investerer i dialog

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Århus-bureauet har ansat Andreas Kjær Thomsen til at bygge en ny afdeling til at arbejde med relations-markedsføring.

Danmarks 3. største bureauog det største udenfor København, Recommended i Århus, udvider nu sine kompetencer.

Bureauet vil etablere en afdeling, dere skal opbygge kompetencer indenfor dialog og relations markedsføring.

Etableringen af den nye relationsafdeling har konkret til hensigt, at supportere Recommended’s eksisterende kunder i forhold til opstart og øget dialog med deres kunder.

Til opgaven har man valgt at hyre Andreas Kjær Thomsen. Han har erfaring med relationsmarkedsføring inden for både BtC og BtB markedsføring, og kommer senest fra DM-virksomheden, InterMail Solutions, hvor han var Senior Dialog Konsulent.

Kommerciel direktør Carsten Skakkebæk fra Recommended siger:

“Vi har igennem længere tid overvejet at styrke vores kompetencer indenfor dialog- og relationsområdet, da vi ofte oplever, at det er en vigtig del af virksomhedernes kampagneplan. Vi tror desuden på, at der i den kommende tid vil være et endnu større fokus fra virksomhedernes side på at etablere aktiviteter, der knytter kunder tættere til dem samt udbygger de gode relationer”.

Der vil med den nye kompetenceenhed blive sat øget fokus på måling af kampagnernes effekt samt synliggørelse af ROI.

“En af de stærkeste parametre ved Dialog markedsføring er dens målbarhed, hvilket betyder, at man fra afsenders sider ikke behøver at gisne omkring aktivitetens effekt. Et væld af målepunkter, såsom åbningsrater, sidevisninger, responsrater, konkret salg og meget mere gør, at man som marketing- eller salgschef kan synliggøre effekten af de valgte investeringer i dialog aktiviteter. Hvilket nok i endnu højere grad bliver en nødvendighed i en tid med trimmede budgetter og færre ressourcer”, siger Andreas Kjær Thomsen.