Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

Det danske babybrand Bibs har indgået en 2-årig aftale med Caroline Wozniacki, der selv står over for snarligt at blive mor for første gang.

Den tidligere verdensetter i tennis, Caroline Wozniacki, bliver global ambassadør for det danske babybrand Bibs. Aftalen løber de næste to år, og omfatter brug af Caroline Wozniacki i al markedsføringsmateriale, herunder TV-reklamer, på sociale platforme og online. Hun vil derudover deltage i et antal unikke events for Bibs Denmark.

Samarbejdet mellem babybrandet og Caroline Wozniacki er kommet i stand kort inden tennisspilleren bliver mor for første gang. I en pressemeddelelse kalder hun samarbejdet ‘et perfekt match’ og siger, at hun har stiftet bekendtskab med brandet gennem sin omgangskreds – og konkluderet, at de er de bedste inden for branchen. Hun uddyber: 

“Det er først nu gået op for mig, hvor mange ting der er at tage stilling til, når man eksempelvis skal vælge den rigtige sut til sin baby. Bibs er et kvalitetsbrand og for mig betyder det meget, at de ting jeg vælger, er produceret i gode og naturlige materialer. Jeg elsker deres design og udvalg og så er det jo bare fedt, at det er et dansk brand.”


Caroline Wozniacki med Bibs Colour-sutten, som brandet nok er mest kendt for

Bibs har været på markedet siden 1978 og er i dag repræsenteret i 80 lande. Direktør i Bibs Henrik Larsen er begejstret for samarbejdet, og siger i pressemeddelelsen, at han var ved at falde ned af stolen, da Bibs blev kontaktet vedrørende et muligt samarbejde med Caroline Wozniacki. Han uddyber: 

“Vi var dog slet ikke i tvivl om, at et samarbejde var aktuelt, da vi synes, at Caroline deler de samme værdier, som vi har. Vi er begge stolte af vores danske baggrund, vi vil yde det bedste og vi går ikke på kompromis med vores performance. Vi ser virkelig frem til et 2-årigt samarbejde og vi glæder os til løbende at løfte sløret for, hvordan det skal forme sig. Til at starte med glæder vi os til at følge de sidste par uger inden fødslen og vi er lige så spændte som Caroline på, hvilken sut deres lille pige vælger”.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club