“Det har været utroligt spændende at arbejde med indhold, der omfatter alt fra Beyoncé til Arnold Schwarzenegger. Det er imponerende, hvor mange kunstnere de har i deres bookingbureau.”
Sådan siger Mikkel Noe Westh, CEO i Granyon, om bureauets opgave at udvikle ny brandidentitet og hjemmeside for Jay Siegan Presents, der er blandt USA’s mest betydningsfulde kunstner-bookingbureauer
Med de fleste af de største navne inden for musik, talks og comedy har det ifølge Mikkel Noe Westh været en udfordrende opgave at få lov til at udvikle deres nye brandidentitet og hjemmeside. Han siger:
”Vores opgave var at skabe en identitet, der i langt højere grad end tidligere lagde vægt på oplevelser. Samtidig var det vigtigt, at man på det nye site let og hurtigt kan finde lige den kunstner, der passer til det event, deres kunder er ved at arrangere. Sitet er netop blevet lanceret, og vi arbejder videre på at optimere deres kommunikation og den digitale oplevelse.
Jay Siegan Presents havde som ambition at udvikle det nye site og en omfattende database af kunstnere via no-code, så i stedet for den traditionelle tilgang til webudvikling, hvor man først designer og derefter har et større udviklingsteam til at programmere hjemmesiden, arbejder Granyons designere direkte i systemer som Webflow og Airtable.
Jay Sigan Presents agter at ekspandere, så de ikke kun dækker det amerikanske marked, men også Europa og Mellemøsten. Projektet har været over et år undervejs og har krævet et utal af onlinemøder, interviews og workshops. Men det har været en overraskende let proces, understreger bureauet i en pressemeddelelse, på trods af, at al kommunikation har foregået online, og på trods af tidsforskellen fra San Francisco til Frederiksberg.
Granyon glæder sig til at se, om den løste opgave giver adgang til flere spændende opgaver i den amerikanske del af oplevelsesbranchen.