WeThink Social er netop gået i gang med en skandinavisk kampagne, der skal gøre skandinaverne opmærksom på, at den maltesiske ø Gozo er det næste oplagte feriemål, når man igen kan rejse ud i verden.
Det er første gang, at Gozo annoncerer i Skandinavien og WeThink Social blev valgt, fordi man ønsker at bruge data til at få målgrupperne i tale.
“Jeg var imponeret over WeThink Socials kombination af kreativitet og strategisk digital tænkning,” siger direktør i The Ministry of Gozo, Ronald Sultana, i en pressemeddelelse.
Bureauet har stået for den visuelle identitet, produceret Google display-bannere, designet stills og animation til Facebook og Instagram, har udviklet den digitale strategi og står for paid social håndteringen.
Desuden har WeThink Social stået for målgruppetest, og for det segmenterede indhold, der er baseret på målgruppeinteresser og re-marketing spor, der leder målgruppen tætter på at bestille en ferie til Gozo.
Kampagnen er startet den 1. marts og kører på skandinavisk plan i tre måneder.