Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

Efter en pitchrunde har Nestlé valgt bureau til at stå i spidsen for deres content i Norden. For tredje gang er valget faldet på Mediacom Beyond Advertising.

Nestlé har været på udkig efter et bureau i Norden, der skal stå i spidsen for deres nye nordiske content studio. 

Efter en pitchrunde med bureauer fra Norden er valget faldet på Mediacom Beyond Advertising – igen, igen. 

Bureauet har gennem de seneste 10 år hjulpet Nestlé med kommunikation for flere af deres brands. Efter den nye pitchrunde bliver det samarbejde udvidet yderligere. Det nye content studio skal nemlig samle styringen og koordineringen af al content produktion på nordisk niveau på tværs af hele Nestlés brandportefølje. 

Hermed håber man på at kunne tilføre mere lokal relevans til globale kampagner, siger Søren Mohr, nordic media manager hos Nestlé, i en pressemeddelelse.

Om valget af MBA siger han, at bureauet kom med “et stærkt bud på, hvordan man kan skabe relevant kommunikation, som er digitalt funderet på tværs af de nordiske markeder.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club