På et område er der ikke krise, når det gælder markedsførings-aktivitet.
Til efteråret stopper de jordbaserede analoge tv-signaler, og netop nu er den nye digitale operatør, Boxer i gang med at markedsføre sin pakke. firmaet har i denne uge åbnet for signalet i Storkøbenhavn.
Det har markedsføringsmæssigt udløst et kæmpeslagsmål mellem Boxer, Canal Digital, Viasat og Yousee, og i dag kan Børsen så fortælle om et af Canal Digitals nye våben i kampen.
Firmaet har overbevist den danske fodboldlegende, Frank Arnesen, m at optræde i en reklamefilm,, der bliver del af en kampagne til et to-cifret millionbeløb hen over sommeren.
»Vores mål er at få slået fast med syvtommersøm, at Canal Digital kan vise nogle attraktive fodboldkampe – også fra den danske Superliga. Og samtidig vil vi gerne kommunikere, at vi udbyder tv i HD-kvalitet,« siger marketingdirektør Solveig Thrane Møller fra Canal Digital, der er begejstret for samarbejdet med Frank Arnesen.
Hun siger videre til avisen:
»Vi var rigtig glade for at kunne filme på Stamford Bridge og vise Frank Arnesen i sit rette element og omgivelser. Vi var både i Abramovichs loge og på den hellige grønsvær, hvor ingen ellers får lov til at gå. Og så var vi også i omklædningsrummet, hvor ellers kun spillerne kommer. Vi mødte desværre ingen af dem, da de var på vej til Champions League kamp i Liverpool.«