Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Firmaet har indgået aftale med Frank Arnesen fra Chelsea om at optræde i massiv kampagne hen over sommeren.

På et område er der ikke krise, når det gælder markedsførings-aktivitet.

Til efteråret stopper de jordbaserede analoge tv-signaler, og netop nu er den nye digitale operatør, Boxer i gang med at markedsføre sin pakke. firmaet har i denne uge åbnet for signalet i Storkøbenhavn.

Det har markedsføringsmæssigt udløst et kæmpeslagsmål mellem Boxer, Canal Digital, Viasat og Yousee, og i dag kan Børsen så fortælle om et af Canal Digitals nye våben i kampen.

Firmaet har overbevist den danske fodboldlegende, Frank Arnesen, m at optræde i en reklamefilm,, der bliver del af en kampagne til et to-cifret millionbeløb hen over sommeren.

»Vores mål er at få slået fast med syvtommersøm, at Canal Digital kan vise nogle attraktive fodboldkampe – også fra den danske Superliga. Og samtidig vil vi gerne kommunikere, at vi udbyder tv i HD-kvalitet,« siger marketingdirektør Solveig Thrane Møller fra Canal Digital, der er begejstret for samarbejdet med Frank Arnesen.

Hun siger videre til avisen:

»Vi var rigtig glade for at kunne filme på Stamford Bridge og vise Frank Arnesen i sit rette element og omgivelser. Vi var både i Abramovichs loge og på den hellige grønsvær, hvor ingen ellers får lov til at gå. Og så var vi også i omklædningsrummet, hvor ellers kun spillerne kommer. Vi mødte desværre ingen af dem, da de var på vej til Champions League kamp i Liverpool.«

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club