Dansker på talerstolen ved international mediefestival

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Samt dansker i juryen. Konferencen, der er samlingspunkt for topfolk fra bureau- og medieverdenen, har som hovedtema: ’From content to commerce’.

Konferencen Festival of Media Global, der er en international konference med deltagelse af topfolk fra den internationale bureau- og medieverden, finder sted den 28. – 30. april i Montreux, Schweiz.

Der er et par danske islæt – både i juryen og på taler-listen. Blandt sidstnævnte er en af hovedtalerne – Johan Jervøe, der er vice-president, sales and marketing, hos chip-producenten Intel.

Han er dansk – men hans karriere er mest foregået uden for landets grænser. Johan Jervøe har bl.a. i en årrække arbejdet i Tyskland, hvor han var marketingdirektør hos McDonald’s.

Han har flere gange været på talerstolen i Cannes. For to år siden var det med et godt råd til reklamebureauerne:

“Innovationen er alle vegne. Brug den og skub os. Og bliv ved med at skubbe os. Tag ikke vores nej for et svar, men bliv ved med at få gode ideer.”

Udover Johan Jervøe, vil man på talerstolen blandt andre kunne se følgende, der alle skal tale over hovedtemaet ’From content to commerce’:

  • Chuck Porter, Founder, CP+B
  • Frank Boulben, Chief Marketing Officer, BlackBerry
  • Kevin Burke, Chief Marketing Officer, core products, Visa
  • Luis Di Como, SVP Global Media, Unilever
  • Stephen Shurrock, CEO, new business ventures, Telefónica Digital
  • Sameer Singh, Vice-president and head of global media, GlaxoSmithKline
  • Johan Jervoe, Vice-president, sales and marketing, Intel
  • Ricardo Pedro, Regional Media Manager, LatAm, Reckitt Benckiser
  • Vincenzo Brugaletta, VP Integrated Marketing, Luxottica 
  • Gary Lim, Regional connections director, Asia, J&J

Endnu et dansk islæt er Jan Worre Pedersen, der er valgt som jury-medlem.

Jan Worre Pedersen er senior director of marketing excellence hos Arla Foods.

Bureaubiz-læsere kan få 10 procent rabat på konferenceprisen ved at skrive ’bur10mpx’ på tilmeldingen.