De korte nyheder

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Om e-Types, Submarine og Heyday. e-Types står bag lancering af ny musiktjeneste, Submarine har fået møbelproducent på kundelisten og Heyday lancerer ny SuperDæk kampagne.

e-Types har både stået for visuel indentitet og lanceringskampagnen på en ny musiktjeneste, Tidal, der hører under Wimp.

Norske Wimp har indtil nu kun været tilgængelig i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland og Polen, men med Tidal konceptet har de nu valgt at udvide deres services til England og USA, som de to eneste lande hvor Tidal til at starte med bliver lanceret.

Tidal er den første musiktjeneste der tilbyder musikstreaming i lossless format, musikvideoer i HD og musiknyheder i én enhed.

Lanceringsvideoen kan ses her

Submarine

Bureauet har fået til opgave at stå for lanceringen af en helt ny kollektion for en af verdens største møbelproducenter, Ekornes vælger Submarine som bureau til lanceringen af en helt ny møbelkollektion Stressless YOU.

Kollektionen har navnet Stressless You og henvender sig til en mere design-orienteret målgruppe end tidligere, men som alligevel gerne vil have komforten med i købet.

Kampagnen omfatter print, tv, in-store, kataloger, web og aktiviteter på de sociale medier.

Heyday

Det digitale bureau Heyday har tilrettelagt en ny kampagne for Super Dæk Service, som følger op på budskabet om, at kæden ikke kun er et dækværksted, men også tilbyder alt inden for mekaniske ydelser.

For at nå ud til forbrugere i lokalområderne, har dækkæden sendt ’Super Værkstedsbilen’ ud til alle dele af landet. Med en 3 meter lang fastnøgle fastmonteret på taget turnerer bilen rundt i 45 af landets byer i oktober og november. Forbrugerne har mulighed for at vinde bilen med det særlige blikfang, hvis de tager et billede af den og lægger op på Super Dæk Services Facebookside.

Kampagnen følger op på sidste års reklamefilm, hvor man lancerede “verdens største kampagne nogensinde”.