Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk
De unge kreative har afleveret video og en flyer på flere bureauer.

De kreative unge fra 2. år på Kreativ Kommunikation genåbner de studerendes bureau for at skrabe sammen til en tur til Cannes Lions i 2021.

Det har i flere år været en tradition, at de studerende på Kreativ Kommunikation på DMJX hvert år sælger deres spæde kreative kræfter for at samle midler ind til at komme til Cannes Lions-festivalen. I år er ingen undtagelse, hvor der endnu ikke er udsigt til, at corona får skovlen under 2021-versionen af den prestigefyldte festival.

Tilbuddet er det samme: ‘Fremtidens talenter til en budgetvenlig pris’, som de studerende selv adviserer deres ydelser. Konkret betyder det, at de studerendes bureau kører et fast 12 x 12 x 12-tilbud: 12 studerende i 12 timer for den nette sum af 12.000 kr. 

I bedste TV-shop-stil har de studerende lavet en video, der er blevet indspillet på VHS og afleveret fysisk på bureauerne sammen med en flyer. 

For at “mindes os om alt det fedeste ved udbasunering af kommercielle budskaber i bedste sendetid” og for at “ramme potentielle arbejdsgivere lige i melankoliens solar plexus,” som de andetårs-studerende fra Kreativ Kommunikation skriver i en pressemeddelelse, hvor de også pitcher sig selv: 

“Så mangler du indsigter, en masse dårlige ideer, eller endnu flere fede? Ja, så kan du leje de studerende i et halvt døgns tid. De lover, at der ikke står noget med småt. Bureauet kan nås på nedenstående mail.

Kkcannes@gmail.com
PS. Prisen er til forhandling, men kun i opadgående retning.” 

Videoen kan ses her

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club