Deichmann samler al kommunikation hos Klix

Emil Nørlund
emil@bureaubiz.dk

Klix Kommunikation bliver nyt ledende bureau for den internationale skokæde Deichmanns danske kommunikationsaktiviteter.

Deichmann, der har  30 skobutikker i Danmark og 3.857 verden over, skifter corporate kommunikationsbureau og samler dermed alle sine danske kommunikationsaktiviteter hos ét bureau.

Valget er faldet på livsstilsbureauet Klix Kommunikation, der også arbejder med Louis Nielsen, Coop og Sinnerup.

Klix Kommunikation har de seneste fem år varetaget al modekommunikation og PR for Deichmann, men nu kommer corporate kommunikation også til at blive varetaget af bureauet.

Marketing og PR manager hos Deichmann, Tina Cartey, siger om valget:

“Jeg er meget glad for, at vi med dette skridt samler alle vores PR-aktiviteter hos Klix Kommunikation. De har igennem vores mangeårige samarbejde ydet et utrolig flot arbejde for os på modesiden, og jeg glæder mig meget til at få styrket danskernes kendskab til Deichmanns gode historie og værdier yderligere igennem dette samarbejde.”

Deichmann er en familieejet tysk virksomhed, som har eksisteret i 104 år.

Virksomheden har butikker i 26 lande verden over.