Af Peter Engholm 25@mail.dk

Reputation fik – for andet år i træk – guld med hjem fra Global Awards i New York.

Kan man blive glad for “Cipralex depression”? Juryen i New York Festivals kunne – og det blev Reputation følgeligt også.

Titlen dækker nemlig dækker over et reklamespot for Lundbecks anti-depressive middel, og spottet fra Repution blev tildelt guld i NYF Global Awards 2008, der 14. år i træk hylder den bedste kommunikation inden for healthcare.

Reputation fik også sidste år Global Awards-guld, ligeledes i film/video-kategorien, ligeledes for Lundbeck – dengang for Serdolect, der er et middel mod psykoser.

I år konkurrerede i alt 1.650 arbejder fra 30 lande om anerkendelse inden for 33 kategorier, og eneste nordiske guld-gevinst stod netop Reputation for.

“Vi er ekstremt stolte af det udtryk, vi har skabt for Cipralex. Kombinationen af gennemført teknisk eksekvering og intens storytelling har skabt en gribende fortælling om produktet, som vores kunde er virkelig begejstret for. Det er yderst motiverende, at vores indsats igen har modtaget en så fornem anerkendelse”, siger Reputations adm. direktør, Alexander Peitersen, i en pressemeddelelse.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club