Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

Kristina May Pries holder navnefest og tager os sammen med Sidsel Møller og Charlotte Martens bag om navne som Dansk Magisterforening, DR Ultra og Rockwool.

Navnegenerering er en følelsesladet proces for de fleste. Forskellige navne danner forskellige
associationer – nogle gode, andre dårlige – men fælles for dem er, at associationerne hænger ved.
Så hvordan vælger man det helt rigtige?

Kristina May Pries kiggere nærmere på navne og navnegenering i selskab med Sidsel Møller, der er freelance kommunikationsrådgiver inden for branding og strategi, og Charlotte Martens, der er kreativ chefstrateg hos Advice. 

Lyt med her. 

 

Du kan også lytte med på Podbean, Spotify, Itunes og lokalt hos AM.

Design Kan… er en branding- og designpodcast lavet af det grafiske designbureau AM. Værten er Kristina May Pries, der er CEO, brandspecialist og partner i det københavnske bureau, og hun vil, sammen med interessante gæster, undersøge alt fra flyvske ideer til konkrete koncepter, der kan kaste lys over spørgsmålet: hvad er det egentligt design kan?

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club