Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

Design Kan ser nærmere på arbejdet med softwarevirksomheden Nosco, og hvordan en rød tusch blev omdrejningspunkt for deres nye identitet. Kristina May Pries gennemgår designprocessens fire fase sammen med CEO og grundlægger af Nosco, Jesper Müller-Krogstrup, og AM Copenhagens associerede partner og senior designer, Lucas Fisker.

Nosco startede som en ren softwarevirksomhed, der ønskede at favne bredere, og at være med til at implementere softwaren. Med en vision, om både at være en software- og konsulentvirksomhed samt at skabe mere sammenhængskraft mellem brand, ideologi og medarbejdere, satte de sig til bords med AM Copenhagen.

Hør mere om arbejdet med Nosco-casen og lær om de fire designfaser, Learn, Play, Make, Move.

Lyt med her.

 
Du kan også høre podcasten på Itunes, Spotify, Podbean og lokalt hos AM.

Design Kan… er en branding- og designpodcast kreeret af det grafiske designbureau AM. Dets vært, Kristina May, er CEO, brandspecialist og partner i det københavnske bureau og vil, sammen med interessante gæster, undersøge alt fra flyvske ideer til konkrete koncepter, der kan kaste lys over spørgsmålet: hvad er det egentligt design kan?

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club