Af Kristina May, CEO, brandspecialist og partner i AM

Designbureauet AM barsler nu med podcasten 'Design kan', der dykker ned i branding, design og branchens mange facetter. Programmets første gæster, Bo Linnemann fra Kontrapunkt og Rasmus Ibfelt fra E-types, reflekterer over iværksætteri, designsbureauets eksistensgrundlag og begrænsninger.

Bureauet AM går nu i luften med podcasten ‘Design kan…’ – en branding- og designpodcast, som vil udforske alle aspekter ved det kæmpestore emne, som branding er. Podcasten dykker ned i idéer og projekter, taler med fagpersoner og virksomheder, og samler dem, som arbejder aktivt med design og branding hver dag, og som ikke mindst har stærke holdninger til emnet.

Programmets første gæster er kreativ direktør Bo Linnemann og kreativ direktør Rasmus Ibfelt fra henholdsvis Kontrapunkt og E-types, og snakken går på, hvad der i sin tid fik dem til at stifte et bureau. Hvordan bygger man en virksomhedskultur, og hvorfor giver branding- og designprojekter mening? Og hvis deres bureauer var en skrifttype, hvilken en ville det så være?

Bureauet AM udsprang i 2013 af Kontrapunkt og E-types, og det gør Bo Linnemann og Rasmus Ibfelt til de perfekte gæster, når podcasten skydes i gang. De to har været konkurrenter i 25 år og har faktisk aldrig tidligere siddet i et interview sammen.

 

Kristina May, CEO, brandspecialist og partner i det grafiske design og brandingbureau AM, og partner Simon Nellemann, er programværter på podcasten.

 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club