Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk

Hvad er sjovt ved design? Og hvad gør humor til et uundværligt kommunikationsgreb? I selskab med Henrik Juul og Thomas Torp undersøger Kristina May Pries den humoristiske vinkel, der præger alverdens kampagner og universer inden for design- og reklamebranchen.

Kristina May Pries sætter humor under luppen i dette afsnit af Design Kan. Sammen med Henrik Juul, kreativ direktør og partner i Wibroe, Duckert & Partners, og Thomas Torp, kreativ strateg og stifter af produktionsselskabet Klub Moderne, undersøger hun den humoristiske proces og humorens plads i design- og reklamebranchen. 

Lyt med her

 Du kan også høre afsnittet på Spotify og Apple Podcast

Design Kan… er en branding- og designpodcast kreeret af det grafiske designbureau AM. Dets vært, Kristina May Pries, er CEO, brandspecialist og partner i det københavnske bureau og vil, sammen med interessante gæster, undersøge alt fra flyvske ideer til konkrete koncepter, der kan kaste lys over spørgsmålet: hvad er det egentligt design kan?

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club