Design-teamet gjorde udslaget, da Stelton valgte digitalt bureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Stelton ønsker som så mange andre virksomheder at styrke hele kundeoplevelsen. Bureauet skal hjælpe på alle markeder.

Tre bureauer var involveret, da Stelton skulle vælge sit nye digitale lead-bureau til alle de markeder, Stelton befinder sig på.

Valget faldt på Pentia og afgørende for valget var Pentias design-team.

”I første omgang var det Pentias tunge erfaring inden for digital implementering, som fik os til at kigge i Pentias retning, men det var det imponerende designkoncept udformet af Pentias designteam, som afgjorde beslutningen”, siger Steltons marketingdirektør, Marie Ihleman.

Stelton vil som så mange andre virksomheder fokusere på hele kundeoplevelsen på tværs af kanaler og derfor skal der mere fokus på det digitale univers end der har været tidligere.

”Stelton ønsker at styrke kunde- og købsoplevelsen på tværs af touch points. Vi skal pakke en stærk brugeroplevelse ind i et lækkert visuelt udtryk med rod i den skandinaviske designfilosofi,” siger Marie Ihlemann og fortsætter:

“For at lykkes med det skal vi have en digital samarbejdspartner, som forstår vores forretning, kan leve op til vores store krav til design og som ikke mindst kan eksekvere med sikker hand.”