Lunar Way en en ny app, der via partnerskaber vil gøre det muligt for kunderne at komme nemmere til forskellige bankprodukter.
F.eks. kan man med appen bestille kreditkort, åbne en ny konto og tage et lån.
“Vi har sat os selv i verden for at udfordre den klassiske banksektor, fordi det simpelthen går for langsomt og niveauet både i forhold til service og teknologi er alt for lavt”, siger Mark Dissing Bækgaard fra Lunar Way.
Nu rulles en lanceringskampagne ud, som Designit står bag. Sparringspartner på projektet er ‘T for Troels’, som er en tidligere Designit-medarbejder.
Overskriften på kampagnen er Make Money Matter og den vil blive rullet ud over de kommende uger ud via Facebook, Instagram, YouTube, Spotify.
“Kampagnen vil vise en række billeder med provokerende, personlige og nostalgiske tekster og vi vil desuden bruge en række udvalgte influenter,” siger Mark Dissing Bækgaard.
Som eksempler på tekster fremhæver Mark Dissing Bækgaard følgende: ‘fast money’, ‘old money’, ‘well-spent money’, ‘Panama money’.
Han vil endnu ikke løfte sløret for, hvem influenterne er.
Første samarbejdspartner i app’en er Nykredit.
Lanceringsvideoen er her: