Døren er åbnet på klem, så alle bureauer stadig kan nå at sende ind til årets DIA. Fristen er udvidet en uge, så arbejder nu skal indsendes seneste den 19. marts, altså på fredag.
Mens arbejderne således ikke ligger helt fast, så er juryen nu på plads, offentliggjort og klar til at bedømme og kåre årets bedste digitale kampagner og bureauer.
DIA består som de foregående år af to juryer – og Effekt Jury og en Kreativ Jury – der så at sige fordeler arbejdet imellem sig. Til sammen udgør de Grand Juryen, der kårer vinderen af Cross Media Prisen og årets Internet Award.
Årets juryformand er Claus Skytte fra We Love People. “Han har mange års erfaring med store kampagner,” som det skrives på hjemmesiden www.dia10.dk.
DIA 10 bliver afviklet den 20. maj i Stærekassen, Det Kongelige Teater.
Effekt Jury:
- Jonas Müller, Bonnier.
- Poul Thielke, TrygVesta.
- Jacki Frandsen, iProspect.
- Mads Wilson, Adnuvo.
- Søren Clausen, OMD.
- Lars Bernt, Ex. Berlingske.
- Christiand Strand, IUM.
- Christian Godske, Mediacom.
- Tomas Gorrisen, Responsive.
Kreativ Jury:
- Nikolaj Fremming, The Nik.
- Thomas Adamsen, Electric.
- Martin Schultz, Plant.
- Chaga Signe Bruun, BBDO.
- Claus Skytte, We love people – Juryformand.
- Niels Peder Ravn, Integral.
- Tim Jensen, Boliga.
- Katja Haglund, Creuna.