Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Astrid Haug og Komfo har indledt et samarbejde - ikke en ansættelse - hvor hun skal hjælpe med rådgivning til selskabets største kunder.

Astrid Haug har på det seneste været synlig omkring sin anden bog om sociale medier, og desuden er hun synlig som formand for Dansk Kommunikationsforening.

Nu skal hun til at være synlig på en anden måde – nemlig over for Komfos største kunder.

“Vi er glade for at kunne præsentere et nyt samarbejde mellem os og Astrid Haug, som fra d. 1. januar kommer til at arbejde med vores største kunder og skal være med til at sikre, at de opnår succes med markedsføring på sociale medier,” lyder udmeldingen fra Komfo.

Der er ikke tale om en ansættelse.

“Astrid Haug er tilknyttet som en fast partner via sit selskab, og hun kører diverse selvstændige aktiviteter videre ved siden a,” lyder det fra Komfos CEO, Rasmus Møller-Nielsen til Bureaubiz.

Selv siger Astrid Haug om hendes tanker omkring samarbejdet:

”Ved at arbejde sammen med Komfo, får jeg chancen for at arbejde strategisk med nogle af de store brands og organisationer, der løber i fronten for og har mest erfaring med markedsføring på sociale medier i Norden samtidig med, at jeg får muligheden for at være med på den globale rejse, Komfo er på. Det er en spændende mulighed.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club