Af Finn Graversen fg@kabelmail.dk

Rasmus Viemose skal styrke Contentcube’s succes som leverandør af digitale løsninger til reklamebureauer og tegnestuer.

Contentcube har siden 2006 satset på at være digital underleverandør til reklamebureauer og tegnestuer, og det er gået godt, således, at firmaet i dag har 9 ansatte.

Ambitionerne er dog større, og det er baggrunden for, at firmaet nu udvider med en produktionsdirektør.

Valget er faldet på 29-årige Rasmus Viemose, der selv har mange års erfaringer med start-ups inden for informationsteknologi bl.a. Kampus.nu og Hjernebanken. Han har desuden en baggrund i økonomi, projekt- og innovations-management fra uddannelser herhjemme og i USA.

“Contentcube har et unikt koncept, der går ud på at levere de digitale kompetencer, som bureauerne ikke selv har. Min opgave bliver at sikre væksten og forbedre de interne processer, så vi kan fastholde den kvalitet og stabilitet i de digitale løsninger, bureauerne leverer til deres kunder”, siger Rasmus Viemose.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club