“Nørder, strateger og kreative – hvem er længst fremme i løbeskoene?”
Sådan inviterer Vertica sine konkurrenter (eller konkolleger, som det kaldes i vennesæle øjeblikke) blandt digitalbureauer og IT-konsulenthuse.
I foråret afholdt Vertica et løb, hvor fem bureauer/huse stillede op – og hvor Proactive vandt snævert foran Creuna på andenpladsen.
Nu er det igen tid til at stille op – og samle et hold til “Vertica Endomondo Run – Autumn 2011”, der begynder den 15. oktober og slutter 30. november.
Hvert bureau samler et hold på min. syv personer, der dyster i flere kategorier:
- Flest km pr. hold (løb) – den sociale konkurrence, hvor alle km tæller.
- Flest km pr. deltager (løb) – hvem løber flest km i perioden
- Flest km pr. deltager pr. hold (løb) – den afbalancerede konkurrence, hvor det er gennemsnittet pr. deltager, der tæller. Her har mindre hold end chance mod store hold.
- Flest kalorier forbrændt – nyhed. For de, der vil løbe efter en bold, powerwalke, spille golf eller noget helt tredje. Almindelig gang i løbet af dagen tæller ikke.
“Sundhed er i højsædet, og det er en hyggelig måde at træne på – evt. sammen med kolleger – og en sjov dyst mod sine konkurrenter. Med et glimt i øjet kan det være en revanche, hvis man har tabt en pitch,” siger Tove Keldsen, marketingchef i Vertica.
Foreløbig har Creuna, Webdanmark, Netcompany, Proactive og Vertica meldt sig – øvrige interesserede kan tilmelde bureauet ved at samle holdet og sende en mail til jmh@vertica.dk<mailto:jmh@vertica.dk.
Se resultatet af forårets løb her.