Digitalt bureau lancerer tv-kanal om e-handel

Finn Graversen
fg@kabelmail.dk

Online tv bliver en del af Verticas egen markedsføring. Og når man nu går i luften i december, så skal det selvfølgelig lanceres med en julekalender.

Det digitale bureau, Vertica satser ikke bare på at have meget tilfredse medarbejdere – det satser også på at være stærke på e-handel.

Men en ting er at være det – noget andet er at få det fortalt. Det er baggrunden for, at bureauet nu har lanceret en online tv-kanal på adressen vertica.tv. Her kan kunder og andre, der har interesse i e-handel og innovation, blive ført up to date med seneste viden og nyeste trends inden for B2B og B2C.

Også innovation får en stor plads på den ny tv-kanal. Vertica har allieret sig med en række iværksættere om at præsentere en interviewrække i videoform.

Således vil der på vertica.tv løbende blive publiceret interviews med succesfulde iværksættere, der fortæller, hvordan deres virksomhed gik fra startup til millionforretning. Det første interview, der ser dagens lys på vertica.tv, er med Claus Kristensen fra Wupti.com.

Tv-kanalen går i luften den 1. december og med en sådan lanceringsdato ligger det lige for at introducere kanalen med en videojulekalender om e-handel. Hver hverdag i december publicerer Vertica en ny video, der adresserer emner som eksempelvis konvertering, traction og designprincipper. Herefter vil der løbende komme korte og længere videoer med cases, facts og inspiration om e-handel.

”Når vi holder oplæg på seminarer og konferencer, oplever vi en enorm interesse i vores erfaring med succesfuld e-handel. Vi vil gerne dele mere ud af vores viden, så den bliver tilgængelig for alle. Samtidig ønsker vi at lade alle vores dygtige medarbejdere komme til orde med deres erfaringer. Derfor lancerer vi nu vertica.tv,” siger Jeppe Hansen, der er administrerende direktør Hos Vertica.